
ТРЕНДИ БЛАГОДІЙНОСТІ

З початком війни ми усі побачили, наскільки український бізнес включений у соціальні та благодійні проєкти. Компанії об’єднуються, примножують користь своїх ініціатив, проводять благодійні заходи для військових, переселенців, партнерів.
Працівники хочуть бачити у свого роботодавця демонстрації цінностей, а самі споживачі очікують від брендів соціальної відповідальності. Суспільство повністю стало зосереджуватися навколо доброчинних проєктів. Бо вони допомагають рухатися далі, дають сили та натхнення.
Підтримує цей тренд і член правління The Wall – Royal House (Нова Англія). Компанія започаткувала благодійний проєкт «Незламні Бо Єдині». 7 травня о 15.00 відбудеться перший захід – «День козацької каші».
«Royal House запрошує усіх взяти участь в благодійному проєкті «Незламні Бо Єдині». Уся спільнота резидентів «Нової Англії» збереться разом, щоб показати свою силу і підтримку нашим захисникам, адже коли ми об’єднуємося – ми непереможні. Беріть із собою рідних, друзів, сусідів – та обов’язково донатьте на ЗСУ допомагайте нашим ветеранам, адже завдячуючи їм – ми з вами можемо зібратися разом!» – закликає компанія.
Детальніше про захід та реєстрація (обов’язкова) за лінком: https://forms.gle/nTP58Basb7pd4HLd6
The Wall переконана, що після перемоги соціальна відповідальність стане для підприємців звичною справою. Адже вітчизняним компаніям доведеться реалізовувати проєкти відбудови у співпраці з міжнародними партнерами. А вони, обираючи навіть маленьку компанію-підрядника, звертають увагу не лише на пропозицію чи документацію, а також на те, чи проводили ті раніше соціальні проєкти.