ОМОЛОДЖЕННЯ ТЕРИТОРІЙ З ПОВАГОЮ ДО ІСТОРІЇ

У світі історичний характер території та місцева культура дуже важливий фактор у проекті розвитку, і той факт, який планувальники повинні обов’язково поважати. Завдяки цьому девелопери мають додаткові особливості, переваги, цінності, інструменти для маркетингових комунікацій, які можуть позитивно вплинути на майбутній прибуток. Ось можемо розповісти про кейси двох ірландських компаній-конкурентів.

Jameson

Завод алкоголю Bow Street Jameson Distillery був успішним та одним із найбільших в Ірландії протягом усього 19 століття. Торгова війна між Великобританією та Ірландією після проголошення незалежності Ірландії позбавила його доступу до експортних ринків Співдружності. Це змусило компанію закрити своє відділення в Дубліні в 1966 році. Тепер старий лікеро-горілчаний завод Jameson більше не виробляє алкоголь, але служить музеєм, який пропонує екскурсії та дегустації. У березні 2016 року винокурня пройшла реконструкцію вартістю 12,6 мільйона доларів. Історичний характер локації є центральною частиною стратегії Ірландії зі збільшення кількості віскі-туристів, яка склала 600 000 у 2017 році.

Guinness

Недалеко від Jameson знаходиться популярна ірландська пивна торговельна марка – Guinness. Нещодавно Ballymore, компанія з реконструкції міст, представила свої плани щодо омолодження частини території пивоварні St James Gate Guinness Brewery та перетворення її на новий квартал Guinness. План передбачатиме збереження історичних будівель на місці, одночасно реконструюючи територію з взаємопов’язаною мережею внутрішніх і зовнішніх громадських місць. Міський квартал стане справжньою сумішшю туристичного простору, житлової площі та соціального житла. Проект передбачає 336 нових будинків, готелі, зал для виступів на 300 місць, ресторанний зал, ринок і комерційні приміщення. Примітно, що компанія планує продовжувати пивоваріння на території, але більш історичні будівлі будуть перетворені на комплексний квартал для життя.

Крім переваг історичної спадщини, розробники також заявили, що мета кварталу Guinness — стати першим районом міста з нульовим викидом вуглецю. Реалізація проекту триватиме до 15 років.

У подібному напрямку рухається і український девелопмент. Навіть маємо об’єкт зі спільною тематикою – Київський лікеро-горілчаний завод, що розташований неподалік Львівської площі у Києві. Він може отримати новий виток у своїй історії. Наразі команда проекту показує виважений підхід до ревіталізації “Кудрявки” та функціонального наповнення місця. Опрацьовує запити суспільства, публічно запрошує до діалогу представників різних сфер, залучає громадську думку та архітекторів зі світовим ім’ям. Маємо надію, що це буде зразковий кейс ревіталізації, який забезпечить повагу до історичної місцевості.

ІНШІ НОВИНИ