РИНОК ЖИТЛОВОЇ НЕРУХОМОСТІ ЗМІНЮЄТЬСЯ

Девелопмент десять років тому і сьогодні – наче з паралельних світів. Тоді покупцям було важливе місце, де можна просто “прихилити голову”. Але зараз вони вже задумуються: з яких будівельних матеріалів побудований будинок, де поруч з домом відпочити, зайнятися спортом, піти на шопінг, чи є поблизу парк і дитячий майданчик, садочок і школа, скільки часу до роботи…

За словами голови правління The Wall-Ukraine Віталія Грусевича, у 2022 нові проєкти вже передбачають цілісну систему. Вони матимуть зони для дозвілля, об’єкти соціально-побутової інфраструктури, спортивні і дитячі майданчики, паркінги. Набирає ваги тренд “15 хвилин від дому”, тобто усі необхідні послуги для забезпечення комфортного життя можна отримати недалеко від свого будинку. Зрозуміло, що ці опції впливатимуть на формування цінової політики і пропозиції.

Михайло Підвисоцький, засновник та керуючий партнер групи компаній Concept Group, член правління The WALL – Ukraine, преконаний, що в сучасному девелопменті замало створити “обгортку” майбутнього ЖК, а варто зосередити увагу на якості будівництва, використовуваних будматеріалів, створенню життєвого простору, належної транспортної інфраструктури самостійно та у партнерстві з місцевими органами влади.

На думку експерта, забудовникам варто брати активну участь в розвитку транспортної та інженерної інфраструктури, долучатися до створення нових парків, скверів та інших інфраструктурних об’єктів для всіх містян. “Прибуток – це не лише про гроші, а про комфортне життя майбутніх поколінь. Крім того, турбота про місто – це і є додана вартість іміджу забудовника та його проєктів”, – коментує Михайло Підвисоцький.

ІНШІ НОВИНИ