ВОЛОДИМИР ТРОФИМЕНКО – СПЕЦІАЛЬНИЙ ГІСТЬ “E-WALLUTION #3 BIM BOOM”

На сьогодні частині пам’яток архітектури Києва пощастило стати проєктом НЕСТ – компанія надає їм друге життя, повертає колишній статус, реставрує, ревіталізує, перетворює у престижні бізнес-центри. Найкращі відомі проекти – “HILLFORT”, “Покровський Посад”, “Ренессанс”, “Айсберг”, “Пори року”, “Ізумрудний”.

На “E-WALLution #3 BIM BOOM” учасникам пощастило зустрілися з Головою наглядової ради НЕСТ Володимиром Трофименко. Він став першим спеціальним гостем нового формату E-WALLution.

Володимир Всеволодович розповів про специфіку “колекційної нерухомості” та оцінив перспективи розвитку цього сегменту. Також учасники дізналися, що надалі “НЕСТ” планує впевнено розвивати проєкти житлової нерухомості. Для цього компанія глибоко вивчила нові запити цільової аудиторії. Так пан Володимир підкреслив, зараз на ринку нерухомості з’явилася вимога на особистий простір. Наприклад, отримавши можливість працювати віддалено вдома, люди частіше почали звертати увагу на наявність робочого кабінету чи окремого місця для дистанційного навчання дітей.

За словами Володимира Трофименко, на ринку нерухомості столиці дуже жорстка конкуренція, спостерігається сильна боротьба. Позитив цього змагання у тому, що з кожним новим проєктом у компаній покращується якість будівництва, обслуговування, в тому числі пропонуються унікальні речі, які залежать від купівельної спроможності, запиту і від того, що хоче отримати девелопер. У цьому контексті Володимир Всеволодович поділився своїми поглядами щодо smart-систем для будинку, які набувають популярності. Він зазначив, що такі питання залежать саме від бажань замовника, у якого є вибір: впровадити систему розумного будинку чи додаткові квадратні метри. Тому все треба прораховувати, орієнтуватися на запити, адже люди усі різні, комусь потрібна емоція та безпека, а комусь більший простір та балкон.

ІНШІ НОВИНИ