ЯК ПРАЦЮЮТЬ КОМУНІКАЦІЇ THE WALL

ПЕРСОНАЛЬНІ ЗУСТРІЧІ З МЕНТОРОМ допомагають бізнес-об’єднанню вивчити досягнення компанії, зрозуміти її потреби. На таких зустрічах у резидентів є можливість отримати сприяння The WALL у вирішенні своїх проблем, а також нову корисну інформацію для розвитку бізнесу, зокрема потрібні ділові контакти.

БЕЗПОСЕРЕДНЯ КОМУНІКАЦІЯ – щомісяця The WALL розглядає оперативні запити резидентів для донесення позицій та пропозицій бізнесу до державних органів. Терміново надсилає попередження про прийняття процедур, що можуть зашкодити бізнесу, для напрацювання спільних рішень та колективного звернення до органів виконавчої влади, аби попередити негативний вплив даної ініціативи. Інформує про нові можливості та послуги The WALL.

ОСОБИСТИЙ МЕНЕДЖЕР – працює на регулярній основі, тому добре знає потреби та досягнення резидентів, – це створює додаткову цінність для компаній.

КОЛЛ-ЦЕНТР – рішення важливих питань або потреб; надає довідкові та консультаційні послуги.

ІНШІ НОВИНИ