ІДЕЮ ПРОЄКТУ ВТІЛИЛИ ЧЕРЕЗ СТОЛІТТЯ

Минуло 20 років відтоді, як у столиці побудували Південний вокзал залізничної станції Київ-Пасажирський. Заодно тоді реконструювали Вокзальну площу та будівлю Центрального вокзалу, перебудували платформи, підземні пішохідні тунелі, розширили пішохідну галерею (конкорс) над коліями, яка поєднала будівлі Центрального і Південного вокзалів.

Нині за кошти МБРР планують знову реконструювати Вокзальну площу та подовжити лінію швидкісного трамвая. Задумали поліпшити транспортне сполучення з центральною частиною міста, покращити пішохідну та велосипедну інфраструктуру, паркувальні зони, умови пасажирських перевезень.Наміри реконструкції Вокзальної площі сприймаються позитивно. Поки реалізація цього проєкту тільки розпочинається, уваги ще раз заслуговує Південний вокзал. Він увійшов до переліку #30унікальнихпроєктівНезалежності, які формує The Wall до річниці незалежності.

Що тут цікавого? Його збудували у рекордний строк – з початку проєктування до здачі об’єкту в експлуатацію пройшло всього 175 днів (пів року).

Перший проєкт відноситься ще до 1903 року. Тоді київська залізнична станція предбачала будівництво двох вокзалів, з’єднаних разом у вигляді літери «Н». За радянський період це будівництво неодноразово планувалося, але так і не було здійснене. Ідея втілилася в життя з будівництвом у 2001 році Південного вокзалу, майже через сто років, у час незалежності України.

Особлива роль у проєкті Південного вокзалу належала тодішньому Генеральному директору «Укрзалізниці» Георгію Кірпі.

ІНШІ НОВИНИ